marți, 15 martie 2016

Cum e pe la sediul Allview din Brașov

Sunt fan ”Allview”!
Așa cum e și nenea ăla, pe nume ”Fan brânză”...
Toți cei din familie avem telefoane mobile produse sub eticheta lor.
Și asta pentru că suntem pe deplin mulțumiți de ei și de serviciile lor.
Nu neapărat pentru faptul că sunt brașoveni de-ai mei și pentru că sunt români și astfel își aduc aportul la PIB-ul țării, plătesc taxe la stat și oferă locuri de muncă.
Și sponsorizări pentru multe evenimente, culturale sau sportive.
Am fost zilele trecute la sediul lor, să ridic un aparat nou, cumpărat pentru cineva în vârstă, care dorea un model cu taste.
Am cumpărat un model H3 Join, apărut pe piață în luna ianuarie a anului 2016.

Vi-l recomand, e tare fain pentru cineva de modă veche, dar care dorește tehnologie nouă la un preț convenabil.
Nu fac reclamă companiei și produselor oferite, ci vă spun cu toată sinceritatea că mi-a plăcut să fiu tratat ca un client adevărat la sediul lor: liniște, calm, explicații la obiect din partea angajaților și ajutor în toate.
A meritat să fiu acolo, să văd cum arată sediul și să iau pulsul unei firme de asemenea anvergură.
Și eventual să vă recomand și produselele lor, în cazul în care doriți să luați în considerare cuvintele înșiruite aici.
Am uitat să spun lucru: acest articol nu este unul publicitar. Nu sunt plătit pentru a scrie aceste rânduri, ci doar vă spun părerea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc