joi, 10 martie 2016

Vodafone denigrează Digi Mobil

Sunt abonat Vodafone din anul 2001.
Acum suntem în anul 2016, deci zic eu că am ceva vechime...
Sunt client ”Platinium” la ei.
După cum era și firesc și sunt convins că v-ați lovit și voi de aceeași situație, am fost sunat de nenumărate ori de operatorii altor rețele de telefonie mobilă, care mi-au emis oferte care mai de care mai avantajoase decât cele de la Vodafone.
Asta în cazul în care mă portez.
Am primit acum câteva zile o ofertă imbatabilă de la Digi Mobil: convorbiri nelimitate, Internet nelimitat, SMS-uri gratuite în rețeaua Digi Mobil și cost de doar 0,01 euro/SMS în alte rețele.
Am decis ca atare să mă portez.
Am sunat - așa după cum se cuvine - la cei de la Vodafone, să le spun că vreau să mă portez la Digi.
Ei bine, am rămas profund surprins - neplăcut, normal! - de atitudinea operatorilor:
Mi-au spus că cei de la Digi nu au acoperire - deși există o convenție de comutare a semnalului între Vodafone și Digi Mobil (atunci când nu ai semnal la Digi, ești comutat pe antenele Vodafone), că sunt o rețea slabă și mincinoasă.
Adică cei de la Digi afirmă doar că ai minute și net nelimitat, dar de fapt te facturează în plus, că nu ar fi corecți...
Asta e chiar culmea...!
Un alt operator Vodafone mi-a spus chiar - cu multă importanță și superioritate - cum că nu mai există nici un contract între Vodafone și Digi și că Digi nu acoperă mai deloc suprafața României... Și mi-a închis telefonul... Pe cuvânt!
Stau și mă gândesc: oare Vodafone este chiar mama tuturor rețelelor din România? Nu există nimic care să se ridice la ”nivelul” lor? Alții nu investesc în echipamente, astfel încât să-i depășească?
Am pus mâna pe telefon și mi-am întrebat clienții și prietenii care au deja abonamente Digi Mobil.
Am întrebat vecinii și chiar vânzătoarele de la alimentara din colț, care folosesc Digi nelimitat pentru a-și comanda marfă și a-și suna furnizorii...
TOȚI mi-au spus că nu au avut absolut niciodată probleme cu semnalul celor de la Digi.
Ba chiar mai mult, au avut semnal acolo unde Vodafone nu avea!
Și NICIODATĂ nu au fost facturați suplimentar, decât eventual pentru SMS-urile trimise în alte rețele.
Și că sunt FOARTE MULȚUMIȚI de serviciile Digi.
Bun.
Am decis deci să mă portez. Am abonament cu minute și net nelimitate, repet, în oferta Digi. La un cost mult mai mic decât al celor de la Vodafone.
Cei de la Vodafone mi-au spus încă faptul că încă sunt sub perioadă contractuală și trebuie să plătesc suma de 150 de euro per abonament, în cazul în care vreau să plec de la ei.
Eu unul nu-mi aduc aminte să fi semnat o astfel de clauză în vreun contract cu ei.
Și ca atare, am cerut să văd contractul încheiat între mine și Vodafone.
Culmea, acest contract NU este atașat contului meu!
Și trebuie să aștept 48 de ore să-l caute și să-l trimită pe adresa mea...
Așadar, ceva-mi spune că taxa aceea de reziliere nu există în contract.
Nici la mine, nici la voi.
Și chiar sunt curios de valabilitatea convorbirii telefonice în instanță...
În concluzie, am dreptul să mă portez unde vreau.
Pe răspunderea mea, chiar dacă ei spun că ”Digi nu are semnal și mă încarcă la plată...”
Dacă vreți să vă portați și voi, cereți contractul și verificați clauzele pe care le-ați semnat.
Dacă nu apare pe undeva suma de 150 de euro în caz de reziliere, sunteți liberi să vă portați.
Orice avocat vă va da dreptate.
Mult succes!
Și alegeți operatorul pe care-l doriți, căci voi le plătiți serviciile, și nu ei...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc