miercuri, 13 aprilie 2016

A murit Ioana Goșman

Mă sună ieri (marți, 12 aprilie) dimineață bunul meu prieten și colaborator Puiu Leder.
”Stai bine pe picioare?” mă întreabă el.

Zic ”Da, dar ce s-a întâmplat?”
”A murit Ioana Goșman”, îmi spune teribil de afectat Puiu.
Bine că mă pregătise oarecum înainte de a-mi da terbila veste.
Chiar eram pe stradă și mi se înmuiaseră picioarele...

Nu mi-a venit să cred, în mod evident.
O știam veselă și destinsă, postând mai mereu fotografii cu ea prin diferite locuri faine și interesante din Statele Unite.

Căci acolo se mutase în urmă cu aproape zece ani.
Departe de casă, departe de cei dragi.
Ea știe de ce s-a dus printre străini...

Și tot ea știe de ce nu mai este printre noi...
Am fost colegi la Radio 1 FM Brașov, la Radio Brașov și la Radio Contact Brașov.
Chiar îmi aduc aminte când făceam schimb de ture la Radio Brașov, căci avea ”voce de dat” pentru clasamentul săptămânal pe care-l făcea împreună cu Gruia Andronic sau pur și simplu, o înlocuiam la butoane când se simțea obosită și voia o pauză...
Era o voce de radio fantastic de bună și un om de nota o mie. Eu așa am știut-o dintotdeauna.
Avea doar 42 de ani...
Chiar nu știu ce s-a întâmplat și credeți-mă că mă încearcă o durere fantastic de mare...
O mare pierdere, pentru toți...
Rămas bun Ioana și dacă citești de acolo de sus de unde ești acest articol, să știi că toți te plângem și suntem teribil de afectați de pierderea ta.
Și Puiu, și Cornelia, și Gruia, și Marian, și Marius, și Bianca...
Dumnezeu să te odihnească în pace!
Îi mulțumesc lui Gruia Andronic pentru acordul pe care sper să-l am pentru publicarea fotografiei de mai sus.
Imaginea este luată din studioul Radio Brașov, pe vremea când eram în Centrul Roland...
Dacă doriți, urmăriți mai departe veștile pe care le vom posta despre trecerea ei în neființă, pe Facebook.

Claudiu Costea

3 comentarii:

  1. Condoleante sincere familiei si putere in acesta grea cumpana! Dumneyeu sa o ierte: Pacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dureros si trist , a murit departe de tara! Dumnezeu sa aiba grija de ea acolo sus in ceruri !

    RăspundețiȘtergere

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc