sâmbătă, 11 iunie 2016

Costi Mocanu și Felix Drăghici, cobitori de serviciu la meciul Franța-România

Toată România a urmărit cu sufletul la gură meciul de aseară, din deschiderea ediției din acest an a Campionatului European de Fotbal.
România a fost învinsă din păcate de selecționata țării gazdă - Franța - cu scorul de 2 la 1.
Nu comentăm jocul echipei noastre naționale - care în paranteză spun eu că a fost foarte bun, mai bun decât în alte multe dăți.
M-au deranjat doar comentatorii meciului, respectiv Costi Mocanu și Felix Drăghici, cu stilul lor de a cobi.
În fapt, cei doi sunt niște meseriași în domeniu și asta o spun serios.

Dar când i-am auzit spre finalul meciului spunând la timpul trecut că ”am jucat bine, am avut ocazii, ne-am comportat...” am simțit că prevestesc ceva rău.
Și așa a și fost.

Ne-au dat francezii o torpilă de de-abia o vedeai în reluare, cu încetinitorul.
Atunci i-am ”lăudat” pe cei care considerau meciul deja terminat, pe cei doi comentatori.

Domnilor, vă rugăm frumos: Nu mai cobiți!
Spunem că am obținut un rezultat bun DUPĂ CE SE TERMINĂ meciul, și NU pe parcursul lui.
Că încă nu s-a-ngropat securea războiului sportiv.
Hai să ne lăudăm la finalul meciului, OK?
Vă rugăm frumos, domnilor Costi Mocanu și Felix Drăghici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc