sâmbătă, 16 iulie 2016

ING Bank reduce din nou dobânzile

Nu știu cum vi se pare vouă, dar vestea pe care am primit-o ieri de la mai mulți cunoscuți care-și încasau salariul la ING Bank m-a cam bulversat.
Nu prea înțeleg: nu e bine ca o bancă să adune capital financiar de la populație?
Adică să atragă bani?
Pentru că mai toți mi-au spus că au fost înștiințați că, începând cu data de 15 septembrie 2016, dobânzile la conturile de economii și cele pentru copii scad la... 0,7%!!!
M-am uitat un pic pe net și am rămas din nou paf: Păi la Banca Transilvania, dobânda pentru conturile deschise pe numele copiilor - ”Kid Cont” - este de 2,25%.
Și mai ieri scrisesem de o metodă bună de economisire - respectiv despre titlurile de stat emise de Ministerul Finanțelor Publice - care au o dobândă de 2,15%.

Cred că mă duc să mă caut la scufiță, că nu mai merge așa.
Cred că m-am țăcănit eu!
Păi nu e mai bine să cumpăr titluri de stat sau să deschid cont pentru copii la Banca Transilvania?
Nu sunt eu finanțist, dar parcă e o diferență între 0,7% și 2,15% sau 2,25%...
Zic și eu acolo, să mă aflu în treabă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc