vineri, 19 august 2016

Camionul din ”Cronicile Shannara”...

Referitor la articolul publicat pe pagina postului nostru de radio, în care se vorbea despre apariția unui camion paradit în cadrul filmului ”Cronicile Shannara”, iată mai jos un Print Screen care dovedește cele spuse.
Camionul arată a fi fabricat prin anii 1970-1980, dar arată destul de bine după un război devastator pentru omenire...

Mă întreb ce marcă o fi, de a rezistat atâtea sute de ani...:))
Îmi cer sincer scuze, dar nu am mai avut răgaz să fac două capturi și cu tricoul și boxerii care arată perfect contemporani ai lui Wil (Ohmsford) Shannara...
Oricum, dacă aveți vreme, urmăriți episodul 3 din prima serie - singura de fapt apărută până acum.
Faza cu tricoul din bumbăcel chinezesc cusut la mașina electrică și boxerașii destul de noi ai lui Wil Shannara e pe la minutul 09.40-10.00, repet, din episodul 3.
Oricum, urmăriți și voi cu atenție hăinuțele pe care le poartă actorii.
Dacă nu mă înșel prea tare, și ”hoinara” Eretria are o pereche de ”jeanși” destul de contemporani cu noi...
Iată mai jos captura, dar să nu mă luați de cârcotaș...:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc