miercuri, 24 august 2016

Semnal telefonie mobilă pe traseul ”Șapte scări”

M-au întrebat mulți cititori dacă pe traseul Cabana ”Dâmbu Morii” - ”Canionul șapte scări” există semnal de telefonie mobilă.
Au dreptate, căci pe munte e bine să știi dacă poți apela pe cineva, în caz de nevoie.

Mi-am luat picioarele-n spinare ca atare și după ce am parcat mașina la Cabana ”Dâmbu Morii” (sau ce-a mai rămas din ea), am mers circa 65 de minute pe traseul marcat cu linie galbenă verticală (între alte două linii albe verticale) și am ajuns.
Mers lejer, cu ochii pe telefon, deh...

Am verificat mereu semnalul și iată ce vă pot spune:
- Vodafone  semnal pe tot traseul;
- Digi Mobil - semnal pe tot traseul și în fine
- Orange - scurte întreruperi pe la mijlocul traseului, dar fără probleme. Durata căderii de semnal a fost mică, deci dacă te-ai fi deplasat câțiva metri mai în sus sau mai în jos, nu ai fi avut nici o problemă.
Nu am avut disponibil personal Telekom, dar din ce am înțeles de la partenerii de traseu, a avut semnal.

Ce voiam să vă mai spun:
Dacă doriți să urcați cele ”Șapte scări”, va trebui să plătiți un bilet de intrare:
Tarif:

- adulți - 10 lei/persoană și
- copii, elevi, studenți - 5 lei/persoană.
Elevii și studenții beneficiază de reducere în baza carnetului.

Cam atât despre semnal și tarife de intrare.
Despre traseu, vă spun doar că e foarte frumos, ușor de parcurs și vi-l recomand din tot sufletul.
Merită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc