joi, 13 octombrie 2016

Păreri despre cumpărături de pe Kalapod.ro

Vă spun cu sinceritate de la bun început că nu am nici un fel de implicare sau prietenie cu cei de la Kalapod.ro.
Scriu doar acest articol întrucât am văzut altele, pe alte forumuri, care nu împărtășeau păreri foarte bune despre acest magazin online.
Ei bine, eu am comandat o pereche de cizme și una de ghete de la Kalapod.ro într-o zi de sâmbătă, dimineață pe la ora 10.00.
Am comandat fără să-mi fac cont, trecând doar numele, adresa și modul de plată (am preferat ramburs).

Încălțămintea era de piele și la un preț foarte bun - în jur de 150 lei perechea.
Transportul a fost gratuit.
Am sunat lunea următoare la ei și mi-a răspuns un domn pe nume Ionuț, care mi-a confirmat comanda și mai mult, a confirmat și expediția!
Adică au fost puse în livrare chiar sâmbătă.

Nu au trecut două ore și am primit coletul prin Urgent Cargus.
Deci luni dimineața!

Un sac fain de ambalare, cu numele Kalapod.ro scris pe el și două cutii cu încălțăminte impecabilă.
Modele frumoase și exact așa cum erau descrise pe site - piele frumos lucrată și fără vreun defect.
Mărimile au fost cele comandate.
Așadar, sunt un client foarte mulțumit!
Și de aceea îi felicit.
Dacă aveți și voi opinii și experiențe cu cei de la Kalapod.ro, vă rog să postați mai jos.
Vă rog să alegeți cuvinte din dicționarul limbii române și să vă temperați vocabularul în care părerile sunt negative.
Fiți conștienți că se mai întâmplă și greșeli, căci oameni suntem.
În cazul în care s-a întâmplat ceva rău...
Mulțumesc.

4 comentarii:

  1. Se merita sa cumperi de pe kalapod ? Am vazut 2 modele de adidasi 105ron total.. sa le cumpar ? ma tin o luna macar ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare Alex,
    Toți cei care au cumpărat de pe Kalapod au fost mulțumiți până acum - cel puțin nu avem comentarii negative.
    Merită să încerci să cumperi și eventual, dacă nu-ți plac, să vezi cum îi poți returna.
    Poți discuta cu ei telefonic, sunt foarte amabili.
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt foarte multumita de Kalapod! Sunt seriosi si de incredere! Incaltaminte calitate-pret!

    RăspundețiȘtergere

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc